Inte hemlös längre...

Nu är jag inte hemlös längre. Och det känns underbart!!!!!!!!!! men också så läskigt. Idag var jag och barnen och skrev kontrakt.  Sedan åkte vi direkt till IKEA. Det är mera en man tror som man behöver när man flyttar.  Barnen dom var tappra som vanligt medans jag roddade runt med allt. Men jag beställde faktiskt home delivery. Där gick gränsen även för mig. I går var jag och köpte en Tv, och hämtade upp en säng till Isak.. Tänk att i min fantastiska bil lyckades jag stuva in 3 barnvagnar en mega tv, med bord samt en omonterad spjälsäng. Inte dåligt jobbat. Känns som att jag inte gör annat en att bara köra runt runt och fixa grejer. 
Just nu sitter jag i telefon kö med BT och försöker beställa en telefonlinje.  Det är lite mycket nu. I morgon kväll ska jag försöka flytta mina saker till lägenheten och på torsdag kommer sakerna från Ikea och sedan är det väll bara till att skruva hela helgen.   Så torsdag natt blir nog första natten i nya lyan. Mitt jobbsökande har jag nog lagt temporärt på hyllan tills nästa vecka får försöka med en sak i taget. Medans polisansökan ska vara inne den 17, vet inte hur jag ska hinna med allt utan att få magsår.  

Min nya adress är 
Malin Ahlin
42 Russel road
N13 4PR London


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis grattis, vad kul! Lycka till med monterandet! Kram kram! Cissi

2008-09-10 @ 09:25:47
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: Nina L

Vad skönt! Är det nära Stapleton Road?

2008-09-10 @ 21:44:24
Postat av: Anonym

Vad skönt! Är det nära Stapleton Road?

2008-09-10 @ 21:45:01
Postat av: malin

15 minmed bil eller så kan man ta tåget, tåget tar typ 5 min 2 stationer. Men sen är det lite transport sträcka så klart.

2008-09-11 @ 08:52:56
Postat av: Nina L

Jag väntar med spänning på foton! Lycka till, kram

2008-09-11 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0