Nu packar vi upp...

I dag flyttar jag och barnen in i lägenheten. Nu är nästan allt där förutom IKEA som ska komma idag, och en garderob som står hos Camilla. Så idag blir det bara uppackning. Barnen får roa sig själva. Körde och fixade fram till kl 1 i går kväll känner mig utpumpad i dag. 
Har lite ångest för min ansökan till polisen men den får jag väll göra på söndag kväll. Den ska vara inne den 17!!!!!!
Kommer nu att vara utan internet fram tills nästa torsdag, men kan säkert kolla mina mejla lite sporadiskt under tiden.  Kram så länge

Tack Sara för att du varit världens bästa vän och låtit mig bo hemma hos dig i 2 månader. Alltid ställt upp och alltid lyssnat. Det kommer och ordna sig ska du se på bästa sätt. Det kommer bli så tomt utan dig och jag kommer sakna dig så. Nu när jag ska sitta där alldeles själv i min lägenhet. Jag har ju inte ens ett jobb hur ska det gå?




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig redan.. ingen som klagar pa att jag gar runt med sprayen och sprutar! lol ;) Lycka till nu jag tror pa dig.. Ses snart stor kram xxx

2008-09-11 @ 19:39:04
Postat av: Malin

Ja här sitter man i sin ensamhet, men jag har en egen spray nu...

2008-09-12 @ 00:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0