Efterlyses...


Nästa helg kommer mormor och Mats och lillebror på besök det ser jag fram i mot.  Annars har vi mest tagit det lugnt försöker ha lite kvalitets tid med barnen och bara vara. Jag är ju inte så duktig på sådant men försöka går ju. Måste handla mat men orkar inte, så vi äter det vi har. Bara barnen är glad. Själv har jag inte vägt så lite som jag gör nu sedan jag var 17!  Skilsmässodieten kallar vi den för.  Var en sväng på IKEA för att inhandla en ny Osthyvel eftersom jag blivit fråntagen vårdnaden om den jag hade och inte hittar min fina rosa.  Men det har dom tydligen slutat sälja!!!!!!! Så snälla mamma köp en osthyvel. Sen undrar jag också om det är någon som sett min febertermometer till barnen var har jag glömt den? Hemma hos Pappa?

Snyggo Isak
Rakel och Emil... undrar vad dom pratar om.





Kommentarer
Postat av: Nina L

Haha, ja verkligen snyggoIsak. Bara att blöjan sticker upp avslöjar att han är en liten bebis ;-)

2008-10-02 @ 09:11:25
Postat av: Nina N

Han är för go! Härliga ögon som kommer förföra många framöver...! Kan inte förstå riktigt att han blivit så stor!

2008-10-02 @ 18:00:57
Postat av: Anonym

ja gode gud vilka vackra barn du har! isaks ögon, ! jösses! :) /marre

2008-10-02 @ 18:11:38
Postat av: Nina P

Inte för att verka tjatig, men vilka vackra ögon! Han kommer att bli livsfarlig! Kram

2008-10-11 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0