Vardag och Glamour..

Ja nu är nästan allt upp packat. Väntar bara på min säng och Rakels garderob. Ägnade hela kvällen igår åt att måla mitt matbord med tillhörande stolar. 
Det blev så fint och vitt. Var på en arbetsintervjuv i dag på OM i London. Vi får väll se hur det går. 
Annars ägnas dagarna åt att flänga runt mellan Rakels lekis, Svenska kyrkan och diverse myndighets tjafs.  det tar sådan tid. 
Det är så mycket papper som måste skickas in vidimeras och fixas med så jag blir alldeles yr.  Min prioritet just nu är att skaffa ett jobb pronto. 
Blir ju lite svårt att betala hyran annars. På Fredag ska jag till arbetsförmedlingen får se vad dom har att säga. Kanske kan jag få lite A-kassa. 

I Söndags var jag och Fredrik på gala premiär och såg Rightous Kill med Al Paccino, Robert De Niro. Det var faktiskt riktigt häftig. Hela området var avspärrat och man fick gå igenom stora avspärrningar upp på röda mattan där det stod 10000 fotografer och bara smattrade i väg. Hade min ny snygga "sex and the city klänning på mig" 
Innan filmen började pratade regissören och skådesplelarna äntrade scenen. Häftigt att se dom på riktigt. Filmen ger jag ++++.- Helt OK. 

Kommentarer
Postat av: Mattias

fin blogg

2008-09-17 @ 00:05:55
URL: http://mattiasbok.blogg.se/hejtjejer/
Postat av: Cissi

Haller tummarna for jobbet! Kramar!

2008-09-17 @ 02:57:04
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: johanna

kul med lite GLAM i vardagen, så att säja.

Kram Johanna

2008-09-17 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0