veckan som gått...

Förra veckan kändes som ett långt yrväder.,Jag snurrade runt mellan, olika sociala inrättningar i London. 
Gick på intervju, terapi, arbetsförmedlingen. Ja listan kan göras lång.  
Hämtade och lämnade barn samtidigt som jag försökte få ordning på mitt hem. 
Har ont i magen över hur jag ska betala hyran. Men det måste ju lösa sig. 
I Fredags fyllde jag år, det var ju roligt med något som piggade upp, hade lite tjej kompisar på middag. Och det var lika trevligt som alltid. Höggravida Mari var här som hade gått 10 dagar över tiden. Men festen gjorde tydligen susen för i Lördags morse fick jag ett text att hon hade fått en liten dotter Alice Sigrid West. Mycket fint namn.GRATTIS
Så nu får jag ta fram symaskinen och sy en liten fin present. Sara och barnen kom över på lunch. Mysigt. 

I lördags åkte Elin, Maria och jag till Oxford och lyssnade på Ben som hade en spelning. Det var kul och höra hans band, och komma ut lite. Idag åkte jag ut till IKEA och köpte min efterlängtade säng. Äntligen. Lyckades baxa in hela ekipaget i min bil och sedan dra upp allt i lägenheten och skruva ihop det. Så nu är det KLART! 
Veckan som kommer ska jag på lite mera intervjuer. Hoppas hoppas...
Tack för alla fina blommor uppvaktning, kort och presenter. Vad skulle jag göra utan er mina underbara vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0