Vilken dag


Var hemma och fixade lite på förmiddagen, åkte sedan i väg och mötte upp Sara som passade barnen medans jag gick på intejuv.  När jag satt på tuben somnade jag och åkte 2 stationer för långt. Jag var så trött. För numera kan jag inte somna om jag inte nästan dör av  trötthet först. 
Och i går kväll började jag läsa min fina bok som jag fick av Nina i födelsedagspresent och kunde inte sluta. (tack)
Men jag kom fram i tid, väl där fick jag göra Word, Powerpoint och spellingtest. Trodde jag skulle kissa på mig men data testen gick överförväntan faktiskt.  När jag skulle hem rusade jag på mitt tåg som visade sig vara ett direkt tåg hela vägen till St Albans... så hemresan blev lite längre en beräknat. (typ 40 min....) Skyndade hem till Sara hämtade barnen men sedan fastnade vi i bilen för någon idiot hade parkerat helt muppigt så vi inte kom ut. Så efter att ha ringt på hos alla grannar masade sig en tant tillslut ut och flyttade på bilen.  Grrrr. nu är vi hemma. 

Kommentarer
Postat av: johanna

malin!

FAAAAAN vad du är duktig!

KRRRRRRRRRRRAAM Johanna

2008-09-22 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0