Dockskapet.....

Sitter pa jobbet och ar faktiskt grymt uttrakad. Men sa mycket som jag stressat pa sistone sa kanske det bara ar bra. Hade en super mysig kvall i gar, barnen lekte i tradgarden. Vi byggde ihop deras dockskap. Tack snalla mormor, bilder kommer sa fort jag fatt manualen pa hur jag ansluter mitt berghs konto till telefonen. (Det var en pik Mats)

Dom ar sa sota nu dom verkligen leker tillsammans eller kanske ska jag saga Rakel bestammer och Isak leker oftast snallt med i leken som hon dikterar. Undrar hur det blir nar dom blir stora, ska bli spannande att se.

Rakel hon sov med mig hela natten, var lite orolig over att sova sjalv nu nar jag har tradgard men jag eldade lite i min oppna spis och somnade som en gris innan kl han sla 22.30 vilket ar tidigt tidigt for mig.  och i morse nar hon vaknade provade hon till och med duschen. Jag fick muta henne lite till en borjan men sen nar jag var klar sa hon nojt, mamma det har var skont jag duchar lite till. Sen fonade vi haret och kladde pa oss tillsammans. Nar man jobbar hela dagarna uppskattar man verkligen dom dar sma stunderna.

Kommentarer
Postat av: Nina L

Tack för söta barnkläder Malin. Var hos Mats häromdagen. Kram Nina

2009-04-23 @ 08:45:05
Postat av: Anonym

diggar ditt namn på bloggen

2009-04-23 @ 15:39:51
URL: http://oliviajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0