Liten lista...


Lovar du att vara ärlig?  Jag skäms inte för något!

Du heter: Malin Katarina Ahlin

Smeknamn: Nej har aldrig haft nagot, men Malin ar sa enkelt

Låt som när du är ledsen sörjer till? Lisa Ekdhal

Beroende av: Godis, kokta agg, uppmarksamhet

Vad behöver du mest just nu: Frukost.


Vad tror folk om dig?
 Vet inte jag hoppas att dom tanker att jag ar snall, ambitos, stark, och social.


Stämmer det? Jo visst jag ar ambitios och far saker gjorda men ibland vill jag bara vara liten..

Vad får du oftast komplimanger för? Pratar vi om kroppen, mina ben. Annars mina sota barn...

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag alltid klarar mig

Hur imponerar man på dig? Man ar sjalvstandig, Och far saker och ting gjort utan att haffla runt.

Brukar du skratta för dig själv?  I bland om jag tjuvlyssnar pa nagon pa taget tex

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Whats the number of that friend of yours?

Var bor du? Norra London

Trivs du där: Jag alskar det varje morgon gar jag 10 min genom skogen for att komma till taget. Och jag bor i London. !!!

Jag har tradgard, fina parker nara till affarer och resturanger.

Äger du några converse: Japp kopte ett par roda sist jag var i Stockholm

Sprit, cider, vin eller öl: Allt gar ner utom, Gin, Whiskey och Congac.

Vad har du för mobil: I phone, hon ar tillbaka nu efter att hon blev bortrovad pa stokig natt klubb i Stockholm.

Nästa mål i ditt liv: 

Hur svarar du i mobilen: Hej det ar Malin, eller Hi

Vem ringde du senast? Sara

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om det var en bra ide att ga och simma med barnen kl 09.00 pa Lordags morgon om vi ska ut med varan mamma grupp pa Fredags kvallen. Men det visade sig att simmningen var pa Sondag puh..

Antal timmar sömn inatt: Sju, ganska sammanhangande

Sov du ensam: Nej med Ken...jag alskar min sang och den har ingen mitten skarv man kan halka ned i.

Brukar du komma i tid: Jag brukade vara en sadan som alltid alltid var i  tid eller lite tidig. Men jag har blivit slappare pa sistone.

När mår du bra: Nar jag ar matt, inte behover stressa huset ar stadat, och jag ar med dom som betyder mest.  Eller nar jag ar i Solen jag hatar och frysa.

När blev du fotad senast: I morse av Isak i sangen..

Hur känner du dig nu: Hungrig, vill ha frukost. Och jag behover borsta tanderna.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men det ar sa trakigt. Men funkar bra pa jobbet. Hemma Malin har Rosa.. .

Vad tycker du om fötter: Mina ar forfarliga for tillfallet.

Vad saknar du: Vila, och mamma och pappa. Snart ska kommer jag sakna Ken han ska till Baguette landet och jobba..

Favorit dryck på morgonen: Te helst svenska sodermalmsblandningen

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22.30 till 24.00

Är du blyg? Raka motsatsen!

Sysslar du med någon idrott: Jag tränar, men har inte kunnat ga pa 2 veckor min kollega ar sjukskriven... jag saknar henne och gymmet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej jag tror det vaxer. Hur kna man alska nagon man inte kanner.. ?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Loneforhandla och ga pa pubben och hanga med grabbarna.

Är du nöjd med ditt liv: Ja men det kan alltid bli battre

Vad är det värsta du vet? Snala manniskor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? For mycket, men det beror ju lite pa ar jag bara hemma inte lika mycket.

Vad längtar du till? Miami

Har du bra vänner och äkta vänskap? Fa men nara

Vad är det finaste du fått? Mina 2 barn... Far man barn ja jag antar det

Om fem månader: Vill jag ha en hund.. och vara fortsatt lycklig

Om ett år? Ha det kan jag inte skriva har..

Du samlar på: Lappglans, onskar jag kunde skriva nagot mera intressant som dyra skor.. kanske kan man saga jag samlar pa upplevelser.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sara eller Ken

Har du strumpor på dig nu: Jag hatar strumpor!

Är det okej att gråta: Jag gråter lite nastan varje dag. Skönt att lätta på trycket.

När grät du senast: I Lordags nar jag sag slutet av Australia.. dalig film men barn och separation akn fa vem som helst att falla en tar.

Bär du glasögon eller linser: Glasogon ibland.

Har du piercing: Nej bara hal i oronen

Vill du gifta dig: Beror pa, om ratt person fragar

Vill du ha barn: Jag har redan 2... men visst kan jag se mig sjalv med 5 ungar men inte just den har veckan, Just nu ar jag valdigt nojd.

Är du bra på att laga mat: Jag ar bra pa vissa saker pasta, och efteratter

Är du flygrädd: Pa aldre dar ja, men bara vid start och landning.

Hur vig är du: Borjar bli lite yoga vig faktiskt.. kunde vara varre

Vilken är din favoritglass: Hagendaz Strawberry Cheescake

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda sedan jag va 5 år

Vilken ögonfärg har du: Blue

Hur ofta tränar/motionerar du: ca 3 gr i veckan, spinning bodypump och kickboxing.

Vad är det viktigaste i livet?: Att vara lycklig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0