tvättar du fötterna

Jag funderar på mina fötter, när jag dushar så tvättar jag mig så klart, men inte fötterna det är kanske därfor dom stinker, så fort det blir det minsta varmt och jag har nu upptäckt varför. 

Jag tvättar inte fötterna, jag tänker att det ändå rinner ner vatten på fötterna när man dushar" och att de därigenom blir rena. Men det är ju inte sant, man måste tvätta fötterna manuellt med tvål för att de ska bli riktigt rena. Hur gör ni, tror ni också att fötterna blir rena per automatik och har ni därigenom stinkande fötter?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tvattar fotterna... fast tanker ocksa att man kanske inte borde behova.. hmm...

Hursom helst, det jag ville saga var: Grattis! - till nya lgh, att du ar lycklig och allt annat som ar bra i livet!

Kram

2009-04-25 @ 11:40:47
Postat av: Linda

haha fan vad sjukt kul du är

//Linda maskara.se

2009-04-27 @ 13:48:44
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0