ytligt..


Drommer om Miami..

Tror jag ska ga och fixa naglarna i kväll  läste precis att OPI mitt absoluta favorit nagelack har slappt sin nya spring collection 2009 och den heter South Beach, så nu kan jag måla mina naglar i färgerna,  miami beet, Done out in Deco, OPI on Collins ave, Clubbing to sunrise, Painting my mojitoes red. Tror min favorit ar OPI on Collins ave.

Jag skulle nog kunna imigrera till Miami, där skulle man ha bott mellan 20 och 25 vilket party. Det är perfekt, sol, strand, vänliga människor, alla pratar engelska sa man forstår, shopping, nattklubbar, barer och resturanger. Allt på samma ställe. Det enda lite jobbiga är att alla är super smala super snygg och lite plastigt. Men skulle jag gå på nattklubb i bikinin skulle jag nog också spendera 2 timmar om dagen på gymet. Men om exakt 24 dagar åker jag dit så jag kanske borde hitta någon gammal adventskalender så jag kan ha nedräkning. Det ska bli underbart underbart, sol, beach, vila, goda drinkar och kanske llite shopping..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag drommer oxa om Miami....... sa harligt, avis, avis, avis!!

2009-04-28 @ 20:17:40
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: Alexandra-Vill du bli veckans blogg?

SÅ många färger! ALlt bra med dej?

2009-04-28 @ 20:42:02
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: kusinen

din lilla lyxis!!!

Bor Kens family där?

Kramiz Johanna

2009-04-28 @ 22:14:22
Postat av: Malin

Nope men hans kompisar, Kens familj bor I California...

2009-04-29 @ 10:22:52
Postat av: Anonym

vad mysigt med lite mys. och nagellack oj oj vad kul häähähä (:

2009-04-30 @ 13:27:49
URL: http://daaamn.blogg.se/
Postat av: linda

Hej, jag ser att du bor i London.. jag funderar på att flytta dit. Har du några tips på hur man lättast får jobb? Gärna som nanny men annat går också bra i nödfall... måste man ha visum och så? Jag har hört att London är ganska dyrt och svårt att få bostad i... borde man börja söka redan innan jag åker dit?

Just nu funderar jag på att åka dit som vanligt på semester, men bara strunta i returbiljetten och starta därifrån.. det funkade i Schweiz, fast London kanske är annorlunda? Vad tror du?

Jag vore jättetacksam för dina tankar kring detta!

2009-05-01 @ 21:16:46
URL: http://fairie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0