Gossip Girl

Jag ar fast, varför ar det sa addictive och köpa TV serier på DVD box? Jag har ju ingen TV hemma bara DVD och inget Internet. Och jag kan ju inte halla på och köpa en ny film varje kväll så i går på vägen hem från jobbet plockade jag upp Gossip Girl och jag ar helt fast.

Som Sex and the City men for tonåringar. Helt fantastiskt man vill vara 18 igen. Dessutom har alla självklart väldigt snygga kläder på sig. Jag gillade Sex and the City kläderna också men dom var lite OT, i Gossip Girl ar allt dom har på sig sådant som jag skulle vilja ha i min garderob. Bland annat en Hermes scarf, jag har efter lite reaserch på Internet sett att dom aven säljer smalare band som man kan ha i håret. Men självklart säljer dom inte lika snygga i UK webshop som i US webshop. Kanske far bli en tripp till Hermes shoppen på fredag lunch nar vi fatt lon.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja sex and the city är ju bäst:D.. Håller på att kikar om alla avsnitten nu för ca 4-5 gången loppet inom ett år=)

2009-08-26 @ 19:30:52
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/
Postat av: johanna

i like 6 & the city!

En Hermes scarfs/ sjal skulle jag OXÅ vilja ha!

det e väl ändå ett MÅSTE i garderoben, när man är över 30!? :)

Kram//johanna

2009-08-27 @ 08:19:51
Postat av: johanna

i like 6 & the city!

En Hermes scarfs/ sjal skulle jag OXÅ vilja ha!

det e väl ändå ett MÅSTE i garderoben, när man är över 30!? :)

Kram//johanna

2009-08-27 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0