I karantan...

Ny fran skilda kvinnor borde sattas in i en 6 manaders karantan, dom ar livsfarliga.
Jag har en i min narhet, och det ar intressant hon ar nu dar jag var for ett ar sedan.
Behovet av karlek, narhet bekraftelse ar stort, man ar ju helt utsvulten. JAg klandrar henne inte.
Dessutom har man inga som helst skrupler och skiter fullstandigt i om man sarar eller trampar nagon lyckligt ovetande fru pa halsen.  For man har ju ingen som helts tro pa aktenskapet sa vad spelar det for roll.
Ja sager bara det pojkar i City dom ar skit, och ar otrogna konstant. For man tycker ju att det borde vara den gifta mannen som har sista ordet och ska saga nej. I princip alla man i min narhet har inne i square mile or otrogna. Deras stackars flickvanner/ fruar sitter lyckligt ovetande hemma i Essex.  Ibland tanker jag att dom kanske vet men valjer att inte se. Kanske gor dom samma sak man far ju hoppas. Ibland stoter man pa dom den andra halften och jag fantiserar om hur jag bara vill skrika ut
"jag vet var din xxx var forra kvallen inte pa konferans, men det gor man ju inte sa klart...." Skulle man kanske gora det ?  Jag  tanker i mina svaga stunder vad ar iden med hela 2 samheten igentligen. Nar det verkar som att  ingen kan halla byxorna i styr. Hela den har aktenskaps grejen kanske ar helt forlegad. Eller har det alltid varit sa har men naiva bla ogda Malin har aldrig sett det forrut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0