Meet the parents




Sa har blev outfitten tillslut..

Nu är jag tillbaka från sjukstugan, jag var hemma i går efter att barnen turades om att kräkas ner alla mina nybaddade sängar totalt 4 gånger.


Hur gick det då, jo jag träffade Olson senior i fredags och dom var gulliga. Som dom flesta aldre par, jag vet att jag generaliserar nu men mamman kort smal och pigg pappan längre större och savligare. 

Ar det inte konstigt hur kvinnor har sa mycket mera energi trots att vi dubbelarbetat nästan hela varat liv sa känns det som att det oftare ar mannen som pensionerar sig först och kvinnorna som fortsätter att arbeta. 


Vi gick ut och at god middag, tog med barnen till Hampsead Heath och åt lunch på Kenwood house. Alla kom overrens bra och dom var trevliga och latsamma. Och dom uttryckte till Landis how Lovley I was..


På söndagen åkte Landis, snyft. Jag tycker inte om avsked, men på ett satt ar det skont at han har akt for då betyder det att han snart kommer hem. Hans mamma fick for sig att hon skulle lämna tillbaka hans baddmadrass som han köpte i julas och jag håller med var i helt förfärligt skick den liksom fäller. Så hon knölade ner den i en stor IKEA påse, jag borde ha tagit kort. Och jag körde dom ner till Harrods i min gamla fula Volvo. Dar de bar in baddmadrassen. Självklart blev dom stoppade i dörren. Men som sagt det ar inte förbjudet att lämna tillbaka grejer. 


Nar vi tillslut kom till ratt avdelning sa erbjöd dom oss ett nytt fodral till madrassen, och jag tänkte (hmm om dom ska ge oss ett nytt fodral måste dom ta det från någonstans, och da kommer dom ha en udda madrass utan fodral. hmm) Men jag sa att det var helt okej och bad dom att rulla in madrassen i tillhorande pytte lilla madrass påse något vi inte lyckats med. 


Nar vi kom tillbaka 30 min senare sa blev vi erbjudna pengarna tillbaka sa klart for inte fick hon tillbaka madrassen i den dar lilla påsen sa nu har vi (Landis) ett presentkort på Harrods på £139.



Sjuka barn..


Kommentarer
Postat av: johanna

hej Malin!

Back in buisness...kan jag lugnt säja.Har VÄRSTA största projektet på G!

Har sagt upp mej..ja jag ringer o berättar.

Ville bara säja att jag ÄLSKAR...ÄLSKAR dina långa och roliga och intressanta och välskrivna blogg-inlägg!

det e så kul att läsa!

Kramiz JOhanna

2009-08-04 @ 23:08:33
Postat av: Anonym

Åhhh va fina du blev!! Du får starta en modeblogg ;-)

Var kommer dina fina kläder ifrån?

2009-08-05 @ 11:26:28
Postat av: malin

Oasis, klanningen var £17 pa rea koftan fran samma stalle..

2009-08-05 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0