Monday night..



Snyggo Tjejerna pa Maid of Muswell

Pa fredag morgon aker jag till Göteborg och träffar Landis, jag onskar det vore sa har hela tiden att jag visste att vi ses om 3 dagar, nu känns det helt okej. Nu saknar jag bara lite behagligt njuter av att krypa ner i sangen alldeles själv i mina rena lakan, och lata tvätt högen vaxa. Men nar jag tanker att vi ses om 14 dagar da kanns det inte lika okej. Men jag kanske skulle tanka att nar det ar 14 dagar att vi ses om 9 dagar for dom dar sista 5 dagarna ar inte sa farliga...


Ahh jag skulle vilja alta lite om mitt jobb. Men eftersom alla kan läsa allt pa Internet sa later jag bli. Jag säger bara post strejk, ej levererad post, missnöjd . Men det ar ju inte mitt fel att dom strejkar. Vad ska jag göra cykla runt själv.


I går kväll var jag ute och träffade Cecilia, Johanna (som hade sin första utgångs kväll på 1 ar, det kom en bebis i vägen) och Hanna. Vi satt på Maid of Muswell och hade sa trevligt.


Jag onskar jag kunde spela upp vara konversationer

" du skulle sett nar hans Indiska mamma handmatade den blivande fruns halv rasistiska vita  pappa jag trodde han skulle ge henne en small, han var inte med på noterna"

 " X later inte mig läsa begagnade London papers for det ar sa mycket baciller på dom"

"Nar Y kommer hem från jobbet måste han byta byxor innan han sätter sig i soffan"

"jag ramlade ner från varan nybyggda trä koja, jag trodde jag skulle dö, min första tanke var vem kan jag skylla på men insåg att ingen var ansvarig for att jag ramlade"

"jag kor sa mycket bättre bil en min man, nar vi ska fickparkera måste vi byta plats for han klarar inte av det själv"

"jag lyckades pumpa ut 60 ml, sen tappade jag hela flaskan,,, shiit"

"Z sa att han ordnat en anställnings interjuv på Fredag, ja sa jag kan inte gå for jag har inget att satta på mig"

"Nar Q friade gjorde han det sa daligt sa jag sa till honom att vill han ha ett ja far han minsann gora om det dar...

Ja ni kan ju tanka er resten



Pa vag till jobbet i morse jag alskar mina nya solglasogon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0