New York



I kväll aker jag till NY. Det ska bli sa roligt jag har aldrig varit dar innan och det ska bli intressant och se vad jag tycker om det. Jag har på kan att jag inte skulle tycka om det av någon anledning men vi far se. Jag har packat lätt sa jag kan ta med mig shopping hem. Glömde mina solglasögon hemma lite störigt. Jag vill ga pa RL, Christian Louboutin, Jimmy Choo, Crate & Barrel,   Manolo Blahnik

Nu nar jag antligen lärt mig gå I klackar kanske kanske jag kunde köpa ett riktigt par.


 Det ska bli skont att få ett litet brake från mina rug rats. Rakel har drivit mig smått galen på sistone jag har ju haft dom i 2 veckor nu och hon har på något satt vant på dygnet och somnat sa sent.

Sa det har blivit noll Malin tid. Och nar man kommer hem från jobbet och ar trott och hon spenderar 3 timmar i sin sang skrikandes efter mamma da kan ju vem som helst få ett nervöst sammanbrott.


Sa nu ser jag fram i mot att sjunka ner i flygstolen, forsoka att inte vara for flygrädd, läsa en god bok dricka vin och lyssna på musik.


I morgon har jag en ensam dag i stora staden medans Landis jobbar det ar vall da jag far forsoka klämma in lite shopping. Det blir nog en lugn helg och det ska bli sa harligt att mysa lite med min älskling. Men jag bävar redan lite for nar jag ska aka for da kommer det dröja 15 dagar innan vi ses igen.


Men det ar intressant och lärorikt det har med långdistans, speciellt med tidsskillnaden vi kan knappt prata i telefon. Antingen ringer han mig på sin morgon Lunch har och da ar jag på jobbet. Och pratar vi på min kväll da ar han på jobbet. Och han har stora issues med att vara gullig på telefonen nar han ar på jobbet. Lite störigt faktiskt skams han eller ?  (oj oj det var nog det första negativa jag skrivit om honom so far.. )Sa jag tycker det ar bättre att vi håller oss till text. Sa länge hans telefon fungerar. Jag forstar inte det har händer alltid nar han ar ute med klients, eller på resa. Halvvägs genom kvällen tar batterierna i hans telefon slut. HUR SVART ar det att hålla sin mobil laddad?

 Min telefon laddar aldrig ur, Kanske skulle jag ladda ur den någon gång med flit sa far han se hur det känns nar man sitter dar på andra sidan. Eller som min mamma säkert skulle saga, ring honom inte sa mycket sa håller hans batterier längre.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0