Om man forfarande kan skriva önskelistor


Om man kunde onska precis vad som helst skulle jag önska följande 3 saker.



Jag love armband.. dom har skulle passa till allt.. Och alla mina finare smycken som jag har fatt anvander jag dagligen... Och det ar roligt..


Den har har jag suktat pa sedan jag var hemma i Sverige fantastisk kamera...

Jag tror jag har tittat pa handvaskor i ett ar nu, jag vill ha en brun, men inte for stor inte for liten. HIttade en helt fantastisk sak pa RL men den var tyvarr stor som ett hus jag hade nog nastan kunnat packa Isak i den vaskan.
Den maste ga att hanga pa axeln, och den far inte vara ett svart hal den maste ha manga fack. Men inte for manga fack for da kommer jag aldrig i hag i vilket fack jag lagt vad..



Mer realistiskt sa onskar jag mig ett par kortare tajts att ha pa gymmet nar jag springer jag svettas sa himmla mycket..


Kommentarer
Postat av: johanna

armbandet var dö snyggt.

Men vet du ett som är mycket snyggare...cartier armbandet, ett stelt med lås som "bara" sin älskade ha nycklen till..

det du...(finns även med diamanter..bara som en liten detalj :)

2009-08-19 @ 22:54:01
Postat av: Malin

Det ar det som Madelene har, jag gillar inte det lika mycket faktiskt...

2009-08-20 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0