ett år...



Titta vad fint det var forra aret...


Jag hade mid year review meeting i dag med min chef, och hon oste superlative over mig, hur bra och excellent allt var. Att jag var organiserad, proaktiv, flexible och gud vet vad. Sa det var ju roligt. Jag som ofta far for mig att hon inte alls ar nöjd. 

I kväll ska jag hem och packa och fixa for i morgon aker jag till Göteborg med min Darling.
Vi ska gå på Marias kraftskiva, det ska bli sa kul kan inte fatta att det gatt ett ar. När jag laser min gamla inlägg från förra aret i Agusti forstar jag inte att jag ens klarat av det. Jag kommer i håg hur jag gick på den dar kraftskivan hade bestämt mig for att flytta tillbaka till London, jag hade ingen bostad inget jobb, jag visste ingenting.

Hur stessigt allting var att inte vet hur man skulle klara sig hur mycket pengar jag skulle ha och leva. Att vara ensam nar Fredrik hade barnen. Det var FRUKTANSVART hela grejen. Det ar fortfarande skit jobbigt i mellanat och vi bråkar fortfarande sa det ryker i telefonledningen. Och på något underligt satt kontrollerar han fortfarande eller försöker kontrollera mitt liv. Men förhoppningsvis blir man starkare och klokare for varje dag som går.


Sedan en annan super kul grej, jag har ju altat den har kameran med en av killarna på jobbet som fotograferar mycket,
och i dag sa han ta min, du kan ha den . Lana den sa länge du vill jag anvander den aldrig och jag har 5 andra kameror. Varpa jag sa att jag kunde kanske köpa den.. han sa gör vad du vill med den. Sa jag far vall ge honom en slant men hur mycket?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0