Victoria Secrets

Ha jag la in en mega hint I gar till pojkvannen om foregande inlagg, deras butik ligger namligen vagg i vagg med hans kontor. :)


Det ar synd att vi inte kan prata i telefonen mera. Nar vi började träffas, och inte sags dom veckorna som jag hade barnen. Ja vi var väldigt civiliserade lange faktiskt. Sa brukade vi prata i timmar i telefonen. Nu ar jag glad om jag far
20 min mellan 23.45 och 24. Det ar da vi har telefontid.

Men det ar mysigt. Och hans rost far mig fortfarande att smalta.. jag love love den dar amerikanska dialekten... Sen ar han sa rolig ocksa far mig att skratta hogt dar jag sitter hemma uppkrupen i soffan med skorna pa, jag ar fortfarande sa radd for musen...

Kan inte skriva sa mycket om det annu men det kommer nog handa en hel del roligt under hosten. Och ingen hade mera ratt en L nar han sa att det har aret kommer att bli fantastiskt. Jag har gjort upplevt mera dom senaste 9 månaderna en jag någonsin kunnat drömma om.  


Själv ar det lite att gora pa jobbet och jag skulle vilja vara hemma och snutta pa mina barn.


Kopte en ny bikini, ska bli intressant och se hur den ser ut pa, men passar den inte far jag vall skicka tillbaka den. Jag ar lite kritisk till strapless, men men det kan ju vara en utmaning. Det vill ju till att komma i form nu, nar det kommer bli mycket beach dom närmaste månaderna. (Men jag har gatt ner halften av min viktminskningsplan)



Tankte det kunde vara roligt att posta nagot som jag faktiskt kopt, inte bara sadant som ar pa min oandliga jag vill ha lista


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååå vad jag är nyfiken!!!

OCH...vaddå ska du flytta???

Jäkligt snygg bikini, har du köpt den???

JÄVLIGT SNYGG förresten, vill oxå ha!

KRAAAAAAM JOhanna

0708- 656 929

040-306111

2009-08-27 @ 21:50:03
Postat av: Sara

Ok.. bikinin ser ju kanske lite riskfylld ut? MEN den kommer passa dig sa bra! Sexig verkligen! :P

2009-08-28 @ 11:39:40
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Maja.

Riktigt snygg bikini, gillar modellen på toppen:) Fanns den i någon annan färg också?

2009-08-28 @ 12:02:18
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Den finns i svart.. ja man kan nog inte hoppa runt for mycket i ovanstaende.

2009-08-28 @ 17:08:10
Postat av: Jimmy

Hej vad fin blogg du har :)

Besök gärna min, om du vill såklart XD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0