Julgran 2009



Var vackra gran 2009. Tittade pa kort pa lite gammla granar, och det har ar den basta hitills..

Vi akte till Highgate garden center i gar efter jobbet och hamtade julgran och jag kopte krukor till alla mina orkider. Det var halva priset pa alla orkider pa M&S. Sa jag passade pa.

Jag har ju nu 8st öppna spisar som maste dekoreras. Det borjar bli sa fint och juligt hemma. Jag svar over att min kamera blivit stulen

Hade sa garna velat ta lite finare kort.  I kväll ar det julfest pa jobbet. Jag vill bara vara hemma och boa sa det blir nog en tidig kvall.

I morgon kommer soffa, fåtölj och vardagsrumsbord. Och tank om 1 vecka aker vi till CAL, har knappt hunnit tanka pa det.

Rakel har Julavslutning i skolan i dag och det svider lite extra i mitt mamma hjarta att jag inte kan vara dar. Tank pa det alla hemma mammor att i ska vara sa glada over att ni kan gora sadan saker med era barn.


Sa har vackert var det i morse nar jag gick till tuben


Kommentarer
Postat av: Emma

har du inte sparat några lägstanivå dagar eller komp eller liknande att ta ut vid sådana tillfällen? kanske är annorlunda i england? förstår att det svider. men bara en förälder e närvarande så e det ju bra iaf!!! hoppas ni får en underbar resa;)

2009-12-10 @ 11:40:27
Postat av: Anonym

Finns inga garantidagar a la Sverige eller komp, däremot kan man ta semester

2009-12-10 @ 11:43:11
Postat av: Malin

Har har man inte foraldradagar och inte VB heller bara semester. OCh den har jag redan forbrukat. Det suger helt enkelt...

2009-12-10 @ 11:44:11
Postat av: mamma malin

Jag menade VAB eller vad det nu heter vard av sjukt barn..

2009-12-10 @ 11:45:01
Postat av: Cissi

Sa det ar lattare att ta hand om sina barn om man kan jobba hemma da? Val tar sana dagar ibland nar han jobbar hemma,dvs han maskar litet med jobbet for att kunna ta hand om Artan, sa vi kan som tur ar dela, jag har val tur. Fast kan inte klaga pa ledighet, har har vi bade 8 veckors semester OCH VAB dagar. :)

2009-12-10 @ 22:38:17
Postat av: Malin

Ja det ar svart Att Hobbs I repan hemmifran ;)

2009-12-10 @ 22:55:05
Postat av: so omg

är du vuxen

2009-12-19 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0