Strejk ?!


Vem vill inte laga mat i timmar i det har vackra koket som ar handsnickrat och special bestallt med marmor fran Cornwall, och varsta special spisen med bade GAS och EL ugn Lussebullarna graddas pa 4,5 minuter sharp... ... :)

Varan inflyttningsfest var fantastisk. Jag har ju tyvarr ingen ordentlig kamera men kort kommer. Maten var fantastisk jag tillbringade 6.5 timmar i koket och bakade till och med kavringen sjalv. Var enda smula blev uppaten. Dom sista gasterna stannade over natten och det var verkligen roligt.

Igar prov invigde jag mitt nya strykjarn. Jag har kopt ett sadant dar som kusin Johanna med anga. Det ar helt underbart. Det star pa en stor lada och bara sprutar ut harlig anga. Jag sager det vart varenda krona i guld. Hur kunde man leva utan denna makapar.  Jag strok 20 !? av Landis skjortor och allt mitt skrynkliga som hangt i garderoben hur lange som helst i gar, pa rekord fart och det blir sa fint och slat utan anstrangning alls.

Nu har ocksa varan soffa, fatolj och soffbord kommit. Jag kanner mig fortfarande sjuk och seg. Isak han holl mig vaken hela natten med sitt hostande.

Laste i morse att BA tanker strejka undrar hur det gar. Vi flyger ju med dom pa Fredag, men hem kommer man vall alltid.




Vi gjorde jul apelsiner i gar..

Kommentarer
Postat av: Johanna

ALLTSÅ..vilket underbart mysigt hus!!!

Det ser sååå fantastiskt ut, vill bara hälsa på.

Nils och Måns åker nu på Söndag till London för att Måns och 2 utav hans MFF kompisar ska få provspela i 3dgr för Chelsea! Fatta vad han är glad!!!

Så i vår är det MIN tur! att åka till London, är det ok att få bo hos er!

KRAM JO.

2009-12-15 @ 18:53:00
Postat av: Anonym

Det ar klart jag skulle bli " sur " om du

bodde nagon annan stans stor kram

2009-12-15 @ 23:27:45
Postat av: Nina L

Herregud vilket underbart hus! Underbart

2009-12-16 @ 13:26:22
Postat av: Cissi

Oooooh, vad harligt det ser ut. Aven om jag fortfarande inte forstar hur du av fri vilja kan sta och stryka tup 35 skjortor toppar, men alla ar val olika.. ;p Kul att festen var lyckad, maten sag jattemumsig ut maste jag saga! Nar aker ni? Kram kram!

2009-12-16 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0