nu blev det sadar langt igen..

Hej a ha.. Den har veckan har jag arbetat hart. Jag har varit vikarieranda PA till varan hogsta chef och det har gatt riktigt bra. Alltid roligt med en ny utmaning. Jag gillar att ha nagot att bita i. I gar hade vi champagne tasting pa jobbet, och lite skumpa ar ju aldrig fel roligt att lara sig nagot nytt. Idag kanner jag mig lite lagom trott men inte sa farligt.  

Varan staderska pa jobbet fick samtal idag att hennes mamma i Colombia presis dog, sa hemskt. Stackarn hon var helt forsord bara grat och grat. Da mar jag daligt och tanker pa min familj tank den dagen man far ett sadant samtal vill bara grata bara jag tanker pa det. Man ska vara glad och tacksam over det man har. Jag kan inte saga det tillrackligt jag har varldens basta mamma, pappa, Mats och syskon och jag saknar er ibland kanns det sa jobbigt att ni ar sa langt bort.  

Tittar ju lite pa lagenheter, Tittade pa en i mandags som var perfekt men landlorden ville inte ha hyresgaster med barn, och jag kan ju inte morka att jag har tva underbara sma busungar hemma sa det var bara att bita i det sura applet. Ahh jag saknar dom det ar lite tungt att inte se dom pa en vecka.  

Pratade i gar med min landlord som jag har och fragade om inte dom hade nagot i Crouch End som dom ville hyra ut till mig. Det hade dom, men over min budget sa kalrt. Men om dom inte far den uthyrd sa ska dom aterkomma jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS for den lgh ar sa fin med tradgard.
Det ar storigt nar jag var i kontakt med den andra maklaren sa ifragsatte han om jag verkligen hade rad med lgh som jag hade tittat pa precis som att nar man har 2 barn skulle titta pa en lgh som man inte har rad med. Jag arbetar heltid.
Trots det  ville han  nodvandigtvis veta vad mitt X jobbade med osv. Det kanns diskriminerande tror aldrig att dom skulle fraga en man samma saker. Men jag tittar vidare.  

Ofta tanker jag, "jag ar stark sjalvstandig och jag klarar mig sjalv och det ar underbart. Jag behover ingen man som forsorjer mig och haller mig i handen, jag kan sjalv precis som en trotsig 3 aring" Sen har jag ju en gosig amerikan som jag kan vacka mitt i natten nar jag druckit for mycket champagne och beordra ner i koket efter cocacola. Underbart och det betyder sa mycket och ar det nagonting jag lart mig ar det att inte ta anything for granted.

Har gjort min forsta internet shopping, sa nu har jag handlat smarrig mat som levereras pa Mandag kvall. Kanns lyxigt att fa det hemkort och slippa bara och konka med 2 barn i slaptag det kanske blir mera internet shopping om det ar bra.  

Pappa om du laser .. jag saknar dig.. du far komma och halsa pa snart puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

kolla gärna min blogg :) (a)

2009-02-07 @ 23:48:22
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: hanna

kolla järna min blogg.

2009-02-08 @ 15:00:54
URL: http://hannanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0