London-Paris-Disneyland-London

Sa tuffade vi i vag med taget uppgraderade till nagot mellan Business Class och Economy. Dom serverade god frukost. Och vi satt i stora mjuka stolar och barnen var sa himmla duktiga bade pa vagen dit och hem.
2 timmar satt dom pa sina saten och ritade, busade och balltade. Pa vagen hem roade sig Rakel med att halla vatten mellan kaffe koppen och drickflaskan. Och det gick ju bra det med. Ja det dar taget gillade jag skarpt sa skont att slippa mecka med flyg och transfer.  




Sa tuffade vi i vag med taget uppgraderade till nagot mellan Business Class och Economy. Dom serverade god frukost. Och vi satt i stora mjuka stolar och barnen var sa himmla duktiga bade pa vagen dit och hem.
2 timmar satt dom pa sina saten och ritade, busade och balltade. Pa vagen hem roade sig Rakel med att halla vatten mellan kaffe koppen och drickflaskan. Och det gick ju bra det med. Ja det dar taget gillade jag skarpt sa skont att slippa mecka med flyg och transfer.  

 Hotellet var som alltid med L perfect, vi promenerade ner till Eifeltornet och det tog sin lilla tid med bara en vagn.
Vi hamnade helt av misstag faktiskt pa en liten mysig barngata som bara hade barn botiqe butiker och allt var pa 50% jag sande en tanke till min kara kusin.
Isak fick nya shorts, marin bla pike troja och seglar skort. Rakel fick for omvaxlings skull ingenting.

Barnen turades om att sova i skift i vagnen.   Nar vi kom tillbaka till hotellet sa pestade vi room service, forst ringde L efter vinoppnare, sedan var vi tvugna att ringa igen efter att ha tappat glaset pa heltacknings mattan sa det gick i tusen bitar. Sen sabbade vi TVn efter att ha flipprat fram och tilbaka mellan Betal Tv kanalerna for mycket.
Sa efter att ha ringt dom 3 ganger inom loppet av en timme sa ringde dom faktiskt tillbaka och fragade om vi var OK.. Dom maste trott vi var galna dar uppe.  

Sondag DisneyLand.  Dom saljer 1 veckas biljetter till det dar stallet varfor man frivillgt skulle vilja vara dar en vecka det forstar jag inte. Men vi hade trevligt mellan 10-16.30 Lagom som svensken sager. Kanske inte det basta att ga dit i hog sasong pa en sondag... Dom skulle kallat det Que Land. Nej vad jag later neggo nu. Det var mysigt och barnen alskade det. Det ar bara sa yber commersiellt. 

Men en underbar helg, och lika skont att komma hem. Jag skulle inte kunna flytta till Frankrike aven om jag fick betalt. Forlat men jag forstar inte hur dom bara inte kan parata engelska. Ja menar pa Disneyworld av alla stallen, nar jag snallt forsokte fraga om pirat leksaker inne i en av affarerna. For helt arligt pa ett sant stalle maste ju minst 85% vara turister eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0