3 timmar sen till jobbet

I gar kvall hade vi stort work event med jobbet snalla Isabell satt barnvakt. Hon ar nog helt utmattad stackarn. Hon forsov sig i morse sa jag kom 3 timmar forsent till jobbet. Sa nu tror sakert alla pa jobbet att jag var sen for att jag var trott sedan gar kvall.



Jag och barnen fick en mysig morgon tillsammans. At frukost ute i solen, stadade vek tvatt och fixa hemma. Har fortfarande inga dammsugarpasar har bestall pa internet men jag vantar sa nu har jag inte dammsugit pa 3 veckor. Men jag borjar vanja mig. Ganska skont att slippa stressa over dammsugaren.     

Det ar ganska mycket nu med besok, Johhny och Inga och Dennis aker hem i kvall. I morgon kommer Ryan. Det ar nog en av L kompisar som jag gillar bast. Vet inte varfor riktigt, men jag vill liksom adoptera honom. Han ar alltid sa himla trevlig uppmarksam vettig kille. Men samtidigt sa rolig.  

Min darling han har sagt upp sig pa jobbet, sa nu slipper vi ga har och dra pa varandra :) Ush jag kommer sakna honom.  Aven om vi sitter pa tva olika vaningar, sa ar det mysigt och tryckt, gulligt nar han kommer med frukost pa morgonen. Men det ska ocksa bli sa skont att slippa alla INTRIGER, som nu nar han har sagt upp sig sa kommer sa klart halva jobbet till mig om om jag  vore nagon slags upplysning central.  Det enda jag ar radd for ar att han kommer jobba saaaaa mycket, man ar ju inte 17 och naiv langre. Jag sa det till honom det ar battre att du sager att du kommer att jobba hur mycket som helst och sedan blir det lite mindre. En att saga da kommer inte bli mera och sa blir det mera. For det ar klart man blir besviken da.  Jag vill inte forlora ytterligare en man till jobbet. Han sager att han kan balansera jobb och fritid, men stackarn har ju aldrig haft en Malin innan, vi far vall se. I Augusti kommer han aka till NY en manad, men jag hoppas jag far aka och halsa pa.    



Tank att jag har en rosa tradgard..

 Och nej inte forlovad, satte bara ringen pa fel hand efter badet. Men det ar ju roligt att ni ar uppmarksamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0