Annu en helg...

Tid dagar timmar ar det bara fladdrar forbi gor mig nastan lite morkradd, Nar jag inte har traffat barnen pa en  vecka har dom vuxit.
Vad hande forra veckan, fick maten hemlevererad (verkligen vardags lyx), diskmaskinen installerad, jobbade, jobbade lite till. 
Lagade god mat anstrangde mig hela veckan, lax biffar, god pasta med sas, chicken wraps..  
tittade pa Sommersby och grat en skvatt en sa sorglig harligt gammal 90 tals film. 

Var ute pa dejt och at en helt underbar middag, ostron, champagne, fisk, 5 foratter och efteratt. 
Jag tror jag har forandrats lite det senaste halvaret, jag kanner mig sa mycket roligare, som manniska. Vild galen men sammtidigt go och harmonisk.

Gick pa barnkalas med den vackraste tartan ever..

Hade kompisar hemma pa middag.   Alla 5 barn lekte tillsammans, mitt hem ser ut som ett bombnedslag, jag tror dom har dragit ut ALLT hemma. Men vi hade sa roligt satt ute i tradgarden och gaggade och lyssnade pa gammla svenska poppdangor. Stackars killar.

Flydde hem till L i Sondags kvall med barnen at mys middag tittade lite pa TV- dom gillar det jag har ju ingen egen hemma. Sa nu maste jag nog tyvarr ga hem och stada. Inte bra att skjuta upp saker.  

Lilla Rakel ar sjuk, hon var alldeles febrig nar vi vaknade upp i morse, och nu har hon krakts, och bara som en liten parantes sa ar det sakert mitt fel att barnen alltid ar sjuka nar dom kommer hem till sin pappa. Ja det ar lite konstigt dom har typ aldrig varit sjuka hemma hos mig men alltid hemma hos pappa. Jag har mina teorier men dom behaller jag for mig sjalv. .

Kommentarer
Postat av: Jonas

Go Malin!

Alltid jobbigt med paranoida ex! Sta pa dig!

2009-06-09 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0