emetionela... eller hur stavas det..


Ute pa vift

Varan favorit the milkshake man, hiit gar vi alltid efter vara ute kvallar. Dom gor varldens godaste milkshakes och alla som jobbar dar ar super sweet. Det ar knappt vi far betala..

Natasha min sota co- worker

Varfor ar man sa emotionell, jag kan hora en fin lat pa radion, och falla en tar. Lukta pa barnens klader nar jag inte satt dom pa en vecka. Eller komma hem fran jobbet och slanga mig pa sangen trycka i mig en ask choklad och lipa lite.
Det ar inte samma sak som att jag ar ledsen. Jag behover bara fa det ur mig.  
Stackars killar det maste vara lite confusing for dom, nar man kommer hem och lipar i 10 min, och sedan ar allt bra igen. Men jag undrar kanske kan ni svara pa det om det ar nagon kille som laser min blogg, varfor lattar ni inte pa trycket mera. Det skulle ni behova tror jag.   I gar kvall hade jag en fantastiskt rolig harlig mysig kvall, pa alla satt och vis och jag ar sa kar sa kar sa kar

Kommentarer
Postat av: johanna

Du har HELT RÄTT!!! o jag känner absolut igen mej!



//

Kramiz Johanna

2009-06-27 @ 08:31:38
Postat av: LouiseEriksson

kolla gärna in min blogg , den är inte som alla andra. Det kan jag lova ! Kram Kram



Fina bilder :D

2009-06-29 @ 11:33:10
URL: http://stulenungdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0