Hela helgen har varit helt underbar.



Var ute i både fredags och lördags med Maria och Sara. Harligt att komma ut lite det var nog precis vad jag behövde aven om levern kans lite svag sa har på måndag morgon, men det basta av allt var textet som damp ner i min telefon Lördag kväll kl 19.07

 "Tell Nanny no prob, Good news flying back tonight at 10.30 est, be in London tomorrow at 1 pm "


Jösses, han bokade om hela sin flight han skulle ju inte ha kommit forrens på tisdag och dessutom flugit hem via Miami, vilken man. Hämtade honom på Heathrow i går, och kände mig som 15, var sa nervös. Varför blir man nervös? Men ahh sa mysigt harligt underbart. I går var en sådan dar dag jag kommer minnas länge länge. Nar man ar sa lycklig sa man inte vet om man ska skratta eller gråta, och som Ylva sa det basta ar att jag uppskattar varje sekund jag har av det har lycko ruset. Jag tar ingenting for givet längre.


Jag känner mig bara sa LYCKLIG, och harmonisk med mitt liv. (Aven om, ja det ar fortfarande jobbigt att sakna sina barn, och dom ar fortfarande pestiga på jobbet. Men det ar ju livet. )


Kommentarer
Postat av: Sara

Later alldeles toppen gumman! Kul att traffas i fredags.. :) Kram

2009-06-01 @ 13:09:41
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Mandi

Vilket bra inlägg! Jag kommer aldrig komma på så mycket att skriva. Inte ens när jag är vuxen. Från Mandi.

2009-06-01 @ 16:38:19
URL: http://mandi22.bloggsida.se
Postat av: Cissi

Du ar bara saaaa snygg i nya haret! Stora kramar till dig och barnen och Ken!

2009-06-01 @ 21:02:22
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: johanna

Så fint foto, blåöga!

Och vilket härligt/ lyckligt inlägg!!!!

Kramar Johanna

2009-06-01 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0