I dont like cucumbers, I like gurka


Rakel med favorit filmen...

MIn fina oppna spis


Morgonmys medbarn

Roligt mycket att gora pa jobbet. Msyigt att umgas med barnen igen. Isak han snackar pa mer och mer han ar mycket bestammd. Bade pa engelska och svenska. Jag vet att jag inte ar den enda mamman som upplever det har men det ar verkligen coolt hur Rakel kan prata hela meningar med L pa engelska och sedan byta och prata svenska med mig. I gar nar vi gjorde kvallsmat sa jag pa engelska nagot i stil med Rakel likes vegetables, she loves cucumbers , varpa Rakel svarade med att " I don't like cucumbers but I like gurka..  

L han fragade i morse om vi kanske kunde special bestalla en mega stor sang. Det ar lite trangt att sova 4 personer i en 1.20 sang men mysigt. Och dom ar bra pa att sova i sina egna sangar, men vaknar dom far dom mer en garna komma in och gosa. Men jag har kommit pa en bra taktik nu om dom vaknar, att lagga Rakel langst ut pa kanten om hon vaknar. For nar hon ligger i mitten kan ingen sova nar hon ska sparka med tacken och veva runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0