more is right than is wrong in this world

 Var ute med tjejerna i gar, kom hem till Ylva som alltid svin hungrig men hon dukade upp en liten buffe.  

Vi pratade om livet, man och  relationer. Ibland funderar jag vad ar vitsen med att forsoka leva i en tva samhet for det fungerar inte eller!
Laste en insandare i gar om en kvinna som efter  typ 40 ar inlett en affar med en annan man, hon skrev att hon alskade sin barn, sin man sitt liv och det kan jag forsta. Men den passion hon upplever med den har nya ar nagonting hon inte kan stoppa. Jag forstar men sammtidigt inte. For hur ar det nar man varit med nagon i 40 ar, jag kan inte ens forestalla mig. Det ar vall knappast sa att det racker med att ga ut och kopa lite nya underklader for att piffa till det. Och som hon sa jag alskar inte den har nya men han vackt en passion. Hur kan man vara passionerad med nagon efter 40 ar? 

Jag kanner folk som har varit otrogna redan forsta aret med sin ny partner och jag tanker ohh my, om man inte ens kan halla sig innan man hunnnit trottna hur blir det da?   Jag har en annan bekant som havdar att han aldrig kommer gifta sig for att hans foraldrar brakade sa mycket under hans uppvaxt, men jag menar vad ar skillnaden och leva ett helt liv med nagon gift som ogift.  Tror man alltid har samma problem.  

Pa mitt jobb har vi ju manga sk "city boys " hur dom pratar om sina respektive hur deras flick vanner tjatar sig till feta forlovningsringar och brollop, det ar lite skruvat. Ja vart ville jag komma jo i gar pa pubben.. tjejerna tyckte att otrohet inte var okej dom forsta 8 aren.. :)

Jag vill tro att det ska fungera men jag vet inte hur man gor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-06-10 @ 19:10:19
URL: http://bbambi.blogg.se/
Postat av: Sara

nej men vem vet hur man ska gora da??? fast jag tror du har en ratt bra chans att fixa det den har gangen! puss vannen

2009-06-10 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0