Myndigheter

Gaaah kanns som att jag ligger efter i mitt liv. Papperna samlas pa hog dar hemma, och det ar alltid nan myndighet som man maste ringa for att ordna upp nagot arande. Ibland onskar jag att engelsmannen hade person nummer och samkorde lite mera som i Sverige.

Nej har maste man alltid rabbla upp samma harrang, alla sina namn, fodelse data, adress, barnens namn, fodelsedata, jobbet, jobbets adress, och till och med hur man far sina pengar betalt och vilken bank innan dom kan identifiera en som "ratt person"  

Jag ligger ju i tvist med BT (telia) for en telefon som jag aldrig haft dom aldrig installerat, (jag ringde i September och sa att jag ville ha telefon och ringde tillbaka efter 24 timmar da jag angrat mig ) och for det kalaset vill dom nu ha £350, men jag vagrar betala nu har det gatt till inkasso, och ska skickas till ratten om jag inte betalar. Men jag pratade med inkasso foretaget haromdagen och har bifogat 2 rakningar som jag antligen efter 9 manader fatt BT att skicka dar det klart och tydligt star final BIll £0 men jag vantar mig enda att dom har inkasso manniskorna ska komma och knacka pa dorren och ta barnens sangar. 

Och min darling ar bortrest i helgen, I miss you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har! Bli medlem på: http://www.sommarglass.com/?r=1954 och få gratis glass i sommar :D

2009-06-22 @ 19:25:51
URL: http://www.sommarglass.com/?r=1954

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0