Nu ar det vardag igen..

Hej hopp kanner mig mycket gladare och piggare idag, kanner att det  defenetivt hanger i hop med hur mycket jag ser mina barn. Sa nu vantar en harlig vecka utan bekymmer och fullt os medvetslos pa jobbet.
Inte kan man ga och deppa sadar.  Sa jag forsoker lata bli. Pa Fredag ska jag ga pa musikalen Hairspray med en av tjejerna pa jobbet.   I gar var vi pa bio och sag Everything for her. En super duper film. Biografen i  Hampstead ar sa mysig man sitter som i stora soffor och tittar pa film man kan ata mat och dricka vin sammtidigt. Efter bion gick vi pa pub lunch, det ar sa fint i Hampstead, sma gator med kullerstenar. En riktig liten by. Men ingen solbranna for mig kande mig som en vampyr.  Och nasta helg ar det midsommar.  


Kon till crepe kiosken..

Kommentarer
Postat av: cassi

snygg blogg!





































2009-06-16 @ 10:52:50
URL: http://cazzzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att ni inte kommer ner över midsommar det regnar och är askallt.

2009-06-16 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0