Planet fran Rio


Jag far ont i magen ni vet jag skrev ju om härom dagen hur L flog hem mycket tidigare från Rio. Nar jag körde ut till Heathrow sa såg jag framfor mig hur hans plan skulle krascha. For det känns som om hela den har situationen ar alldeles for bra for att vara sann. Att det skulle vara odet att nu bokade han om sitt flyg for att komma hem snabbare och sa händer något. Vi pratade till och om det i Söndags kväll att jag oroar mig for honom nar han ar ute och reser, och sen i går morse nar jag sitter på jobbet och vi far news flash om ett forsvunnet plan från Rio.

Jag textar honom "This freaks me out did you here about the rio plane" Varpa han svarar

 "Yes know I looked at taking that flight .. Creepy"


Shit tank om han hade varit på det dar flyget. Tänkte på det hela kvällen i går, undra vad som har hänt. Om dom dog direkt och hela planet exploderade, eller om dom störtade slog ner i dom meter hoga vågorna mitt ute i havet, ar man fortfarande ar  medveten och sakta drunknar. Fatta hur det måste kannas i magen om man fortfarande ar medveten och sitter i ett plan som störtar 10.000 meter rakt ner. Jag hoppas dom svimmade först. Det var 8 barn, ett spadbarn på det dar planet ma dom vila i frid. Jag vet att det dör folk varje dag, men det ar bara sa fruktansvärt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det planet flög ju till Paris, dit skulle väl inte Landis eller.......

2009-06-02 @ 18:16:16
Postat av: Sara

.. han skulle mellanlanda dar och sen vidare till London kanske?? Det kanns val som det kvittar eller? Nej Landis hittade nog bara pa det sa att Malin skulle alska honom mera..

Haller med dig Malin det ar sa fruktansvart.. just flygolyckor som du sager man ar sa maktlos.. forstar precis hur du tanker! Men DU ar vard lite lycka nu!! Njut och var tacksam att du antligen hittat karleken. xxx

2009-06-02 @ 20:03:39
Postat av: vctorias

tja på dig! kolla gärna in min blogg :)

premunera via bloglovin och kommentera masssooor! :) kramisar! / VCTORIAS ♥

2009-06-02 @ 21:36:02
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo sa var det mellan landa..

2009-06-03 @ 15:46:41
Postat av: En desperat tjej som letar efter nya bloggar hon kan läsa i,

Hej ! Jag har en blogg (ni kan se vad den heter) som jag inte vill läsa för det blir ju tråkigt om man läser ens egen blogg, jag har läst nästan alla kändisbloggar nu förtiden men nu vill jag läsa vanliga folks bloggar . Jag tycker att din blogg ser fantastisk ut så om du vill så kan jag börja läsa på din blogg men först måste du besöka http://mylifemydecisions.blogg.se/2009/june/maste-hitta-nya-bloggar-jag-kan-lasa-i-varje.html för där kan du skicka en kommentar att du vill att jag kanske ska börja läsa din blogg ! PS. Jag kommer läsa den dagligen ! THAANKS ! // Irina

2009-06-06 @ 21:45:17
URL: http://mylifemydecisions.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka skumma blogginlagg du far... I alla fall, glad att han inte tog det planet! Kramar!

2009-06-07 @ 21:03:12
URL: http://cissiandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0