sooolen


Hej hopp sa har den antligen kommit sooooolen i morse nar jag akte till jobbet var det +26.

Underbart.



Forsoker ata lite nyttig frukost..

Helgen var bra och hektisk, 


I Fredags akte vi och tittade på hus efter jobbet, det började bra tills jag kom på att jag glomt och betala Isabelle sa vi akte till Highgate och mötte upp och at middag.

Promenerade hem till L hus, genom hela parken. Mysigt romantiskt. Och skont att bara vara VI. Somnade kl 22. sa trott.


Lördags morse gick vi upp redan kl 8.30 och tittade på totalt 10 st hus tror jag. Men jag alskar ju sådant sa det var roligt. Dom var i varierande kvalité.  Det ar ganska lätt att hitta fel, lite tradgard, trafikerad gata, inga bra skolor osv osv.. ett av huset var sa perfekt... på alla satt och vis, men tradgarden var stor som ett frimärke sa det går ju bort. Och sen vet jag inte det kan ju vara kul och satta lite personlig prägel på det också. Inte flytta in något som ar helt klart. Men jag tror vi bada kommit fram till att vi bara inte orkar med något renoverings projekt. Dessutom sa vet jag inte om jag skulle vaga lita på engelska bygg gubbar.  Sa klart var det sista huset helt otroligt. Och ja jag har redan flyttat in i huvudet.  Och jag lovar blir "the house" vart sa ska jag fixa, bade kraftskiva,  midsommar fest och en fanny och alexander jul...

Gick hem pa vara omande fotter och Tittade pa "He is not that in to you". En ganska rolig film, L han sa "this stays here, maybe you don't need to tell the guys about this one.. "vet inte om han tyckte det var pinsamt att titta på tjej film med flickvännen







Sondags

Vaknade redan kl 8 av att telefonen pep, kunde inte somna om gick ut och la mig på terracen. Jag, Ipod, och solen. Det var underbart och verkligen valfortjant ego Malin tid.

Och solbränd blev jag också. Nar ska man hinna sola nar man jobbar ?  Tog det riktigt lugnt resten av dagen gick och såg Hangover, jag skrattade sa jag grät.

Pa kvällen kom L tyska kompis Dennis over. Sa vi tog honom på en lokal pub runda. Träffade ett riktigt original, en riktig engelsk gammal gubbe som hade bott i Sverige, och kände Olof Palme, och varit med om radda Almarna i Kungstradgaren, jobbat for KGB you name it. Sannolikt var 20 % av allt han sa sant. Men Jag tycker det ar kul att snacka skit med gamla gubbar.




Painter Ford Maddox Brown.  Pa den har gatan bor L i huset som ar precis bakom mannen som dricker OL, till vanster.

Ja L han ar rolig den har veckan kommer han totalt ha 3 vänner från USA over och Dennis från Tyskland, och jag frågar honom, nar kommer dom hur länge ska dom stanna bla bla och han har ingen aaaaning. Sa klart.  Vad jag vet ar att 4 juli ska jag och barnen ga pa ABBA picnic. Oavsett vad alla andra ska gora.


Själv längtar jag efter mina barn.. och jag vill gå på Zara och köpa lite nya kläder till dom bada.  Kanske i helgen ? Eller sa kanske jag om jag orkar skulle slanga in dom i bilen i kvall... Nagon som vill ta en fika pa Brentan ?


Kommentarer
Postat av: Sara

Lustigt for jag maste faktiskt aka till Brentan ikvall och kopa baddrakter i alla mojliga storlekar :D fikar sjalvklart garna! Kram

2009-06-29 @ 15:41:22
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0