Dags for flytt..

Dags for flytt snart, och da vill jag alltid kopa nya grejer. Jag vill ha ett marocco eller ett vitt lexington..sovrum, ett blommigt lantligt Cath Kidson kok , och en underbar tradgard. Och ett lite storre hem.
Men jag ar sa glad och nojd med lgh som jag har fatt vill bara att flytten ska vara over. Det ar sa jobbigt att packa och packa upp, men forhoppningsvis gar det snabbt jag ar ju sa jadra effektiv.
Tankte packa allt under veckan, flytta allt pa fredag kvallen, packa upp pa lordagen. Sen har jag fodelsedags fest att ga pa pa Lordag kvall. Och stada gammla lgh pa Sondagen, bakis ha.. MEN INGA BARN..
 Det ar roligt det dar nar man flyttar man har ett perfekt hem men oftast varar det bara en vecka. Jag ska renovera alla mina gammla sangmobler som jag antligen fatt tillbaka sa fram med sandpappret, sa blir det nog fint.

Men ni ser bara av bilderna det ar ju lite skitso, som hela jag, min garderob, min musiksmak.
Jag kan aldrig valja.

Klader, bohemiskt eller preppy
Mobler, marocco bohemiskt eller Ralphlauren, Hamptons
 Ja ni ser det gar igen, jag far vall ha halften halfteN, sen slutar det iallafall med IKEA och HM.



Till hunden


Fina tallrikar till min tea koppar



Snygg vaxduk till koksbordet


Snyggt overkast, jag baddar sangen varje dag faktiskt men har inget overkast..



Jag vill ha ett maroccon tea set, far handla nar jag ar i Stockholm. Tydligen har det oppnat en ny marrocco shop..

Kommentarer
Postat av: Vera

bra blogg

2009-03-21 @ 10:29:51
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0