nej det ar bara for mycket

Guuud sa krystaaat jag tror jag dor.  
Jag ar lite efter har i London, men i bland hinner jag bara inte med. Tittade precis pa klippet dar Kronprinsessan och Daniell deklarerar sin forlovning. Victoria later som hon pratar till en efterbliven 3 aring, Drottningen sitter och laser innantill. Ska det vara sa svart att lara sig nagra rader utantill som dessutom handlar om sin blivande svarson.
Lite mera kansla tack! Det ar ju for fanken deras jobb. Och hur ser hon ut, hennes overlapp ser helt desformerad ut, ush nej alldeles for opererad. Sen kan man ju undra om hon drabbats av samma som Farmor Frida hade, ju aldre hon blir dessto mera tysk. Nej inget illa om kungahuset i vanliga fall men det har klippet far mig bara att skratta.
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_2537033.svd

Kommentarer
Postat av: Anonym

i agreeeee!!!!

Men om jag nämner det så försvarar ALLA dem.

'-Jamen det är ju inte så läääätt!

LÄtt!?

Både du o jag hade gjort det bättre...eller hur!?

2009-03-03 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0