STRESS

Det ska bli sa skont nar den har flytten ar över. 
Jag tror att jag for första gången på typ 30 år verkligen lider av stress. 
Jag hetsar upp mig över små saker, sover dåligt och kan inte koppla av.  Kanner att jag bara vill gråta när jag är på jobbet. INTE BRA...
Malin du måste vila lite.. 
Jag flyttar på Fredag och har i dag beställt 2 flytt gubbar som ska komma och flytta hela kalaset. Det är jag värd. 
 Men jag måste ju fortfarande packa. Jag har skrivit kontrakt på lägenheten. Härligt med internet och scanner. 

Dessutom ska jag ha barnen även nästa vecka fram till och med torsdag morgon för Anna ar ledig Måndag och Tisdag.
Sen hade Fredrik något på Onsdag. Så det är klart jag kan ha barnen samtidigt som jag packar ner hela vårat hem samtidigt som företagets CEO  är på besök. 
 Och jag måste jobba sent for det ska vara cocktail på kontoret... Jag bryr mig kanske inte så mycket om den här CEOn men ALLA andra gör det. Det är som kungen är på besök det ska vara catering, kör schemas special hit och dit. 
Och det är ju kul. Men inte nu.!!!

Dessutom så ar det G20 möte i stan om det vaTisdag /Onsdag eller Måndag/ Tisdag har jag förträngt.  Kommer ni i håg Göteborg 99, och nu är det dessutom credit crunch!!. Och jag jobbar ju numera på ett internationellt finans företag i city så vi är högrisk. Så efter all mail som skickats ut om att vi ska åka till jobbet i vanliga kläder, men vi måste så klart byta om till kontorskläder när vi kommer till jobbet. Det har det också mejlats om for han chefen gillar inte dress down.. 
för att inte vara high target, inte gå ut på lunchen osv. Så drömmer jag mardömmar om hur vänster aktivister ska storma in i receptionen och kidnappa mig.   

Och sen det har packandet, jag tänkte jag börjar på Måndag packar lite varje kväll fram till på Fredag, och jag har ju en kväll Torsdag utan barn som jag kan vara mega effektiv på. Men det är alltid så mycket mera en vad man tror. Och var ska jag ställa alla flytt lådor har ju inte direkt ett spare room. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja stress ar inte bra gumman nu far du allt ta och slappa lite mera! Kram

2009-03-27 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0