Jag ar sa trott

 
Spelar ingen roll hur lange jag sover jag ar sa trott.
Som en gra dimma som jag tuggar runt i trott trott trott. Trott pa att vara mamma., trott pa att ga till jobbet, trott pa att stada, lagamat, betala rakningar, handla och tvatta.

Trott pa att alltid ha den har piss sjukdommen, nu har dom gjort ultraljud, rontgat, tittat pa blasor, njurar, till och med stoppat upp en kamera och allt ser sa bra ut men enda blir jag inte frisk.

Jag maste ata mera jarn. Dricka mera vatten, dricka mindre vin. Ata battre mat.    
Vad har jag atit i veckan  

Mandag
Lunch en Pasta lada fran M&S
Middag Sushi  
Tisdag
Pasta lada fran M&S
Pasta sallad  
Onsdag
Lunch en Pasta lada fran M&S
Drinks, efter jobbet och lite Nachos  
Torsdag
Havregrynsgrot
Pizza  
Fredag Pasta lada fran M&S  

Inser nu nar jag skrivit klart att jag borde se ut som en lang spaggetti, och jag behover mera kott i min diet. Men pasta ar billigare..

Kommentarer
Postat av: Anna

Be dem testa dig för b12 och/eller folsyrebrist.

Jag fick det när jag levde på pasta, och jag var grymt trött och yr.

En kollega till mig hade också det när hon festade mycket.

2009-03-07 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0