Hur ser det ut under erat skrivbord ?



Ush jag haller pa att ga in mina skor,  varfor ar vissa skor sa skona redan fran borjan.. jag tycker inte om det sa just nu har jag en hel arsenal under skrivbordet. Sa jag alternerar. Haromkvallen gick jag runt hemma i dom silvriga och riktiga strumpor, och damsog. Ganska okej, gar man kanske in dom snabbare om man tjanjer dom mera med tjocka strumpor.. Skulle vara toppen om dom vara klara till Miami men jag tror inte det. Och dar har man ju inte strumpor i skorna.. Problem...

Fixade bade naglar och fossingar i gar, nar hon hyvlade mina fotter som jag numera tvattar blev det en stor hog pa golvet sa ackligt... Dom ar inte riktigt sa orange

Kommentarer
Postat av: Hanniz

Ja om man ändå hade någo skrivbord=)

2009-05-16 @ 01:22:18
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0