Isak 2 ar..




Ja tank nu ar var lilla kille 2 ar. Det känns som i går nar han föddes 07.21 på morgonen 18 Maj 2005 efter en lang natt av varkar. Navelsträngen lindad 3 varv runt halsen och dessutom en knut. Kom ihåg att jag av någon anledning trodde han var dod nar han kom ut for att han väntade i 5 sekunder innan han skrek...


Måste saga att jag var sa deppig hela helgen jag saknade dom sa mycket sa det kanndes som att hjärtat skulle rivas ut. Det var faktiskt fruktansvärt. Vet inte varför men ibland kommer det liksom bara over en. Och det finns ingenting jag kan göra at det. Men tanken på att min svettiga lill kille inte skulle ligga i sin sang på måndag morgon hemma hos mig på sin födelsedag var av någon anledning oumbärlig. Och nasta Jul vågar jag inte ens tanka på. Kanske kan man sova ner sig. Men han var ju med sin pappa.. och hade det mysigt men enda..


Nar jag kom hem i går från jobbet hade underbara Isabell bakat stor Jordgubbsgradtarta med sylt, banan, vaniljcreme och jordgubbar. Underbart god. Isak fick sina paket,

en lite sot trä 3 hjuling från ELC, samma som Arthur hade. Han kan ju inte ha for stora leksaker for det far ju inte plats i mitt lilla hem. En verktygslada samt en radiostyrd bil.

Det sistnämnda var faktiskt inte min ide och jag var helt arligt högt skeptiskt. Tänkte vad ska en 2 aring med en radiostyrd bil till. Men gud han alskade den, han körde och korde hela

kvällen. Försökte lägga honom 2 gånger han vill prompt krypa ner i Rakels sang (hon snusade gott i min sang) och varje gång kom han uppsmygande efter 10 min med bilen och fjärrkontrollen i handen. Sa sot. Jag ar bara sa imponerad, han satt helt fokuserad med den lilla fjärrkontrollen och körde bilen fram och "back" som han säger på engelska..

Sa nu tröstar jag mig med att det förmodligen ar bra for hans koordination och motorik.  Och att han har den coolaste bilen som nog till och med skulle få en 6 aring att gå i spinn.


Tack mormor, morfar for kort. Stor kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Isak! Stora kramar fran Sara Mia Tova vi saknar er xxx

2009-05-19 @ 12:19:55
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Nina N

Massa GRATTIS från familjen Nilsson oxå!! Tänk va stor han har blivit... börjar likna Rakel mer och mer :)

2009-05-19 @ 19:22:50
Postat av: chicy

Grattis ! ha en bra dag !

2009-05-20 @ 17:41:48
URL: http://chicyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattiiis lillen!

Hoppas allt är bra med er!

När ses vi?

Kramiz Johanna

2009-05-20 @ 21:53:01
Postat av: Cissi

Stora grattiskramar i efterskott till Isak fran oss alla tre!

2009-05-20 @ 22:59:23
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: Hanna & Nathan

Va e lille Isak 2 ar!! Supergrattis fran oss i Perth!xx

2009-05-24 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0