Rapport fran Toulouse

Tolouse var underbart,sa roligt att traffa Cissi som jag inte satt pa typ 3 ar. Kandes som vi var 15 igen. Lite konstigt och ga runt och pilla pa saker i ett hus i Frankrike som hon hade i sin lgh pa Gardet.

Hursomhelst, huset var sa fint och mysigt, som en fransk lantgard, tradgarden stor som en fotbollsplan. Arthur och Isak som ar i princip lika gammla lekte och lekte hela helgen lang. Vi han med besok pa vingard, picnic, shopping, tror jag skulle kunna aka dit 2 gr per ar och bara kopa Franska barnklader sa mycket fint. Dom saljer petit batue klader pa supermarketen.. Helt otroligt. 

Flygresan gick bra trots att vi var tvungna att ta taxi hemmifran kl 03.00 pa morgonen. Men dom ar ju minstsagt flygvana. Nar vi akte hem hamnade vi i taffic jam kl 01.00 en sondag natt och blev staende helt stilla i trafik i en timme!"!! trodde jag skulle do, men barnen sov gott.  Men da ville jag bara hem. Men sa ar det alltid nar jag och Ken ska ut och aka, alltid nagot som hander.. Missade plan..osv..
 
Rakel fick en malar bok som hon malade med HELA HELGEN och hela flygresan. Valdigt bra investering. Pa lordag kvallen var vi pa pa en helt otrolig resturang inne i centrala Toulouse och smallde i oss en gigantisk Seafood platter med ett mycket gott vin fran Pascal Jolivet rekommenderas. http://www.brasserielesbeauxarts.com  Medans barnen var hemma med barnvakt sa lyxigt.
 Pa sondagen tog vi det lugnt njot av solen tradgarden, spelade badminton och jobbade lite pa solbrannan. Precis som en semetser ska vara.
.
Rakel kl 04.00 Fredag morgon

Jag och kidsen.
.
 Fantastiska skaldjur...

Cissi och Malin shit vi borjar bli gammla..
 
Sota rara gulliga familjen Safir..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kram pa dig och tack for besoket, gora igen snart! Arthur sager "borta Malin" valdigt gulligt

2009-05-13 @ 18:55:30
URL: http://cissiandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0