Sportiga Malin

Provspelade tennis for forsta gangen i hela mitt liv i helgen. Jag har tidigare aldrig ens hallit i ett racket. Maste erkanna att jag var sa nervos innan men det gick riktigt bra faktiskt. Gillar inte att inte vara bra pa saker, Och jag tycker det ar sa pinsamt nar jag inte kan. Men jag lyckades spela flera bollar fram och tillbaka.

Men sa har jag ju sa klart varldens basta instruktor. Skamt och sida sa tror jag att det verkligen underlattar nar man spelar med nagon som ar duktig och kan passa alla min bollar som gick hoger vanster upp i traden ut pa gatan och spela snalla bollar tillbaka. Sa forhoppningsvis kan vi spela lite mera i Miami.
Nu nar vi har en gemensam hobbie :)

Och det kanske vore en bra sport for barnen inte for mycket utrusning och blir dom bra kan jag tjana pengar pa dom :)   Annars gar jag numera flitigt till gymmet, men inte forlorar jag nagon vikt for det jag har gatt upp 4 kg, och borjar kanna mig FET igen. Problemet ar vall att nar jag tranar sa ater jag mera. Forsoker overtyga mig sjalv att det armuskler inte fett.  Kanske skulle aterga till skilsmasso dieten igen.. Nej men det ar battre nu jag ar mera nyttig.

Kommentarer
Postat av: Nina L

Tennis är superkul! Fortsätt, du kommer bara bli bättre och bättre. Och som jag sa när vi sågs sist så är det en riktigt bra materialsport ;-). Mycket fint att köpa för att åtminstone se ut som att man kan spela ;-). Kram

2009-05-19 @ 09:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0