Black tie dinner

Ja det ska jag ga pa i kvall, vilket skapade viss kladangest det ar ju latt att glomma bort alla dom dar svarta klanningarna man har i garderoben nar man sitter pa jobbet. Nu har jag alla fall bestammt outfit. Det anda som fattas nu ar lite tunnar svarta strumpbyxor alla jag har ar namligen hel tjockla och det kanske inte kanns sa lyxigt.
Jag ska faktiskt ga med nagra pa jobbet sa det blir roligt som tack for allt hart jobb jag lagt ner pa deras arbetsgrupp eller som Mr Big sa "ohh they going to bring you as eye candy" ska man vara femenist sa kanske det var en hemsk kommentar. Men sa ar det ju vad vet jag om EL borser varlden over ?
Nu bara langtar jag till nya huset till CALI och till julen. Lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Madde

Bilder??!!

2009-11-27 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0