Jag borde stanna hemma

Hmm ja da ar man tillbaka till vardagen, Bloomberg pa TVn, fatta att jag sitter precis brevid en storbilds tv som maler ekonomi nyheter hela dagarna. Jag borde vara smart vid det har laget men jag Zoomar ut toalt. 
Varm saft i glaset,  jag och kollegan har limmat och klippt 250 tablett askar idag.
Jag kanner mig fortfarande sa sjuk.


Mina symptom ar foljande

·         Tryck over brostet, kanns som det ar en liten bebis elefant som slagit sig till ro.

·         Andningssvarigheter

·         Fruktansvart ont i halsen, det bara river. Mr Big kom hem med nagra halstabletter i gar som bedovar hela munnen. Funderar seriost pa att ta ett par innan tandlakaren. Sa kanns det man skulle absolut inte kanna sticket. Men jag behover bedovad hals.

·         Hosta

·         Snorig

·         Ont i hela kroppen

·         Ingen feber

·         TROTT jag vill sova en natt utan att vakna.

Jag tippar pa lunginflamtaion.


Kommentarer
Postat av: Nina L

Svinis såklart

2009-11-21 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0