Jag skriver bara om mig sjalv nu.....

Mina bebisar, jag saknar dom jag vill vara med dom hela tiden jag vill inte sitta pa ett trakigt jobb och rulla tummarna. Dom veckorna jag har barnen da ar jag hemma varje kvall (nej det ar inte sant jag har gjort saker 2 kvallar pa ca 6 manader.) Jag prioriterar att vara med mina barn pa kvallarna. Jag vill hora om hur det var for dom i skolan, jag tycker om att lasa godnatt saga for dom pussa dom godnatt och stoppa in dom for kvallen. 

Sen har jag ju en hel annan vecka nar jag inte har barnen nar jag kan gora allt det dar andra.


Ahh jag onskar dom var har nu sa vi kunde gosa och kramas. Men pa mandag kommer dom hem och da far vi hjalpas at att packa tillsammans. 
I Love you,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0