Svinet

 

Influensan

Det verkar helt hysteriskt det dar med vaccineringen I Sverige.

Har känns det som att det redan passerat.  Jag vet flera stycken som varit hemma med svinsjukan. Och inte har dom dött av det. Varje ar dör hundratusentals människor av influensa. Vanlig influensa. Jag ser faktiskt inte någon större skillnad med det. Svinsjukan ar en influensa. Svaga utsatta gamla och barn dör av influensa varje ar. Men nu har tidningarna tröttnat pa att skriva om lagkonjunktur, och nu har dom hittat något nytt.

Har gav dom först barn tamiflu nar dom blev sjuka, det har dom slutat med nu for det har faktiskt inte provats pa barn under 18 ar.

Det har ar ingenting vetenskapligt utan bara mina tankar och funderingar.

 Men a andra sidan skulle dom erbjuda vaccin och alla andra vaccinerade sig sa skulle jag säkert också vaccinera mig. Ja man far vall hoppas att man inte far det helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haller med det verkar helt GALET i Svea just nu med vaccninering etc. Men som sagt man skulle val oxa vaccinera sig om alla andra gjorde det..

2009-11-10 @ 14:13:16
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0