Village East

Var ute i gar och firade av Sam som ska flytta till Stockholm, vi at middag pa East Village. 

http://www.villageeast.co.uk/. Mycket trevligt litet stalle med sa god mat.

 Jag at beef carpaccio, det ar min absoluta favorit. Jag ater alltid det om det finns nar jag gar ut. Men ingen ar sa bra som den pa Italiano i Stockholm. Till huvudratt at jag parmessan och tryffel Gnocci. Harligt fet och geggigt. Jag alskar fortfarande, varm och len mat som smalter pa tungan.

En av MR Big kollegor fran US var med mycket trevlig kille. Han far nog folja med ut i helgen. Varfor varfor har jag inte mera singeltjejkompisar.... ?

Nu ska jag genomlida mig denna dag och i kvall ska jag mysa hemma med mina gaster.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul det låter=)Var det det?kan du läsa min blogg också?

2009-11-12 @ 16:49:09
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: en anonym tjej

haha jag bara sökte på nåt :)

2009-11-13 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0