Colombia wedding 2009

 




Hmm kanns som jag varit inne I en torktummlare. Att resa sadar ar helt galet. Och jag tycker verkligen inte om att flyga langre sa fort det blir turbulent borjar jag hyperventilera.

Inte roligt alls. Catagena Colmbia var fantastiskt vackert. Brollopet var sa fint och romantiskt. Solnedgang levande ljus en gammal byggnad kandes lite gudfadern over det hela.

Pa fredag kvällen precis efter  vi landat akte vi i vag pa kryssning och var uppe halva natten. Drack tequila (sa klart och festade till solen gick upp) Men vi borjar bli smatt rutinerade pa det nu. Kom hem bestallde room service och jga har ett vagt minne av nagon hamburgare som jag at mitt i natten.

Lördagen nar vi vall vaknat  tillbringades hos harfrissan, 3 timmar var jag dar och dom drog och slet i mig.

Sedan bröllop fest och god mat (tydligen blev ca 15 personer matförgiftade och 1 person fick flygas med helikopter till sjukhus, tur det inte var jag. )

 

Sondagen var feel the pain, knappt vi hade behövt och ga och lagga oss mellan hemkoms och avfärd.

 

Mr Big kompisar ar helt otroliga vilket gang, sa roliga, glada, öppna , påhittiga. Och dom bryr sig verkligen om varandra, Dom alskar varandra. Det ar sa man blir alldelles rord. JA deras bond det kan jag nog inte ens forklara.

 

 

Efter hemkomst har jag jobbat jobbat jobbat och fixat med en massa grejer.

Ser verkligen fram i mot lite lugn hemma tid och planerande infor flytten. Och inkop av nya grejer till nya huset.

 

Alla mina 4 kg som jag gick ner nar Mr B var i NYC dom har jag glatt gatt upp igen. I dag kanner jga mig PMS fet och plpuffsig.

Det ar som att jag har en vikt och jag kan vare sig ga ner eller ga upp utifran den. Jag  tranar mycket ater bra i veckorna ballar ut under helgen och sa haller jag pa 2 kg upp 2 kg ner…

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Wow klanningen var ju SUPERfin pa dig! Vilket lacker mils du ar va!!? Kram

2009-10-15 @ 11:20:59
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :)

2009-10-16 @ 15:05:18
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: johanna

så snygg!!!!!

Oerhört fina!

Kram Jo.

2009-10-16 @ 20:15:09
Postat av: veronica

heej vilcken fin klänning du hade // mig

2009-10-17 @ 12:14:54
URL: http://veeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0