feeling blue

Det har varit en riktigt skon och avslappnande vecka. Av någon konstig anledning kanner jag mig alldeles deppig och tom.

Vet inte varför kanner mig inte motiverad till något alls. Det ar som om att hjag har langtat saknat hattat fram och tillbaka och nu ar allt pa plats. Allt ar klart.

Stackars MR Big vi skickade super gulliga text i gar och nar han antligen kommer hem ar jag som en liten trasa som bara vill ligga i sangen och grina.

Jag kanske har gatt in i vagen. JAG HATAR att jobba heltid och bara se mina barn varannan vecka det ar inte en hälsosam kombination men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Borde soka nytt jobb. Och jga brottas fortfarande med mitt vad ska jag gora med mitt liv fraga.

Barnmorska, Florist, Maklare eller Polis…. ?

 

Ska det vara sa har nu da resten av livet. Maste kopa nya klader och skor till Rakel i helgen. Utgifter utgifter utgifter.

Kanske gar jag ner och trost shoppar en gosig troja till mig sjalv pa lunchen. Det ar ju lagom kontraproduktivt ologiskt och kvinnligt.


Kommentarer
Postat av: - - K A R O O F O T O - -

Florist verkar som ett kul jobb :)

vad händer ikväll då?

kram

2009-10-16 @ 15:12:07
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

härlig blogg!

2009-10-16 @ 15:12:41
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 15:16:06
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0