Jag ska ga pa brollop i pyjamas

Vi ligger I sangen och diskuterar,

 

-          Jag lamnade in din kostym pa kemtvätt i gar den ar klar pa torsdag men ska du verkligen ha den dar lila rutiga skjortan till

                Ar det inte bättre med den vita snygga som du har

 

-          Den vita ar for tajt det funkar inte med slips

 

-          Okej sa vad ska du ha for skjorta da?

 

-          Ja jag tar vall en av mina bla (det ar en lustig grej med amerikaner dom har en forkarlek for ljusbla skjortor) eller nan av mina vita.

 

-          Jag tanker ”okej han har saker 40 st skjortor men dom ar ju stora som pyjamasar” Jag sager kanske kunde du kopa en ny snygg skjorta som funkar med slips innan vi aker Jag tanker ”helst en slips som matchar”

 

-          - Jag har ingen tid, imorgon maste jag till gymmet sen ar det middag

 

-          Jaha men vad gor du pa torsdag vi kan kopa skjorta efter jobbet.

 

 

-          NAhhh

 

-          Jag tanker ”Jag fattar vinken han vill ga pa bröllop i pyjamas med vi andra  las kvinnor har  funderat pa vad jag ska ha pa mig i 3 månader, sedan gatt och kopt en klanning. Och den var inte gratis, ar i processen att ga in mina nya skor som jag ska ha pa lördag det har jag kampat med i en vecka.  Bokat in ett frisor besök och manikyr pa lördag… Men vad ar vitsen…fragar jag mig nu nar jag ska ga pa bröllop med en ny pyjamas. Kanske kan jag komma i mjukisbyxorna och skidjackan.”

 

-          Jag sager  ” du gor som du vill men det kanns kanske inte sa roligt om man nu verkligen har anstrangt sig ”

 

 NU menar jag inte att lata helt negativ, jag tycker fortfarande att han ar den mest fantastiska mannen jag träffat och jag alskar honom kanske till och med annu mera for att han verkligen inte bryr sig alls om kläder och sådant. Ibland blir det kvinnliga och manliga bara väldigt uppenbart. Sa nu sitter jag och dividerar med mig själv om jag helt enkelt pa ett kvinnligt vis ska springa ner och kopa en icke pyjamas skjorta som present ? Eller bara strunt i det..  


Kommentarer
Postat av: Nina N

Strunta i det.....

2009-10-07 @ 13:03:36
Postat av: Malin

Ni har ratt, jag struntar i det. Det ar hans kompisar hans fest. Och jag komer ju vara snygg och det ar ju det viktigaste :)

2009-10-07 @ 13:08:54
URL: http://mamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låt det vara och har han inte köpt någon innan ni åker så finns det ju affärer på Heathrow ;-)

2009-10-07 @ 17:15:16
Postat av: Anonym

enligt saker kalla ar han och handlar ny skjorta nu

2009-10-08 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0