Om en dag 1 ar..

 Tank I dag for ett ar sedan visste jag knappt att han fanns. Vi satt brevid varandra, men jag tyckte bara han var den dar galna amerikanen.



Jag var pa halloween party med Ylva och hon vill ga hem tidigt. Det ville inte ja. Jag var verkligen pa G den kvällen. Jag textade lite med min svenska kollega pa jobbet. Och han tyckte jag skulle komma over till dom. For enligt honom hade dom världens PARTYYYYY. Dom hade nog haft ett party har aldrig sett sa manga tomma Margherita kannor i mitt liv. Väldigt besviken blev jag men jag overatalade killarna inkl Mr Big att ga tillbaka till min Halloween fest och det gjorde vi.



Det var en galen natt jag hade Mr T efter mig i hasorna halva kvällen, nar han dricker vill han hångla med allt som ror sig och vi sprang runt varandra i cirklar. Sen hade jag ju Mr Big som cirkulerade men kanske lite mera subtilt.  Sen tror jag att dom vid något tillfälle cirkulerade lite med varandra.
Medans jag sökte  min tillflykt till en av Ylvas vanner varpa han foreslog att vi skulle ga hem tillsammans. …




Men visst fick vi till lite hångel utanfor toaletten,  Mr Big han van slaget och jag foljde med hem forsta kvällen.
Jag tankte i taxin inte bra ide inte bra ide.... Men jag skotte mig som en riktig dam.  Jag minns att vi satt uppe halva natten och at hamburgare i hans kok och pratade och pratade och pratade i timmar. Morgonen efter sa lovade han att han skulle ringa.




Yea right tänkte jag och gick hem han frågade ju inte ens efter mitt nummer, pa måndag nar jag
kom till jobbet efter att han inte ringt såklart. Hade han lämnat en lapp pa mitt skrivbord. Efter att jag hade gatt hem hade han haft inbrott i lgh och dom tog bade planbok, dator och mobil. Det var ju en ganska bra förklaring till varför han inte ringde. Sen borjade vi texta i massor. Vi satt ju nästan bredvid varandra. Jag mins att jag stängde av ljudet pa mobilen for att det inte skulle bli for uppenbart att vi satt dar brevid varandra och textade. Det rullade pa han bjöd med mig till Miami, den forsta av alla resor vi gjort tillsammans.





Men jag ar sa glad i dag att jag gick pa den dar Halloween festen och att jag traffade Mr Big for han ar en fantastisk man, snall, snygg, sexig,  omtanksam, smart, rolig, generos, fantastisk, lojal man med fantastiska vanner. Jag onskar jag hade 20 singel  kompisar


Kommentarer
Postat av: Johanna

fint skrivet!

O du Malin, är väl oxå en fantastisk kvinna!?

Kram

Jo.

2009-10-30 @ 20:14:29
Postat av: Madde

Nice! Jag traffade min darling pa jobbets Halloweenfest oxa :) Sen rullade det bara pa och nu har det ju snart gatt 10 ar, barn, hus, hund och hela faderullan!

2009-11-01 @ 03:39:21
URL: http://madhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0