Vardags helg

Det maste vara rekord, 2 helger i rad har vi bara varit hemma med barnen. Vi har tagit det lugnt, atit god mat druckit vin. En av nackdelarna med hans nya jobb ar att han ar sa in i norden trott sa han slocknar vid 21-22 nej jag skojar inte. Sa jag känner mig också väldigt sövd.  

Gosat och lekt med älsklingarna. Och till och med jag tyckte det var mysigt med VARDAG. I lördags natt sov alla grymt daligt vaknade upp i sondags morse och forvantade mig att hitta en 3 månaders bebis i sangen. Sa kande jag mig.  Jag och Isak sov middag tillsammans i sangen redan kl 12.



Kommentarer
Postat av: lillan

Ni värkar ha en bra familj hoppas alla har en son men kan du snälla rara gå in på min syrras blogg då den hetter www.weja.blogg.se

2009-10-30 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0